Coșul meu

0 produse
  • Acasă +
  • |
  • |
  • Gift Registry +
  • |

Întrebări frecvente

De ce să mă înregistrez? 

Devenind abonat vei avea acces la o gamă completă de informații și servicii cu ajutorul cărora: 

·   poți comanda orice produs doar printr-un singur click, fără a mai trebui să completezi mereu toate datele tale personale; 

·   poți urmări starea comenzii tale, direct din platformă, economisind astfel timp și bani; 

·   poți să acorzi rating produselor și să îți spui părerea legat de acestea;


Cum mă înregistrez? 

Intră în secțiunea "Creează cont" aflată în meniul din partea de sus a site-ului.  

Completează câmpurile cu numele, prenumele, adresa ta de e-mail și alege-ți o parolă pentru noul cont.  

Apasă butonul „Înregistrare” și în scurt timp vei primi un mesaj de confirmare pe adresa de e-mail folosită la înregistrare.

 

Ce se întâmplă cu datele mele personale? 

Conform politicii de protejare a informațiilor, putem oferi terților anumite date generice conținute în formularul de înregistrare, dar nu informațiile personale de identificare, cu excepția cazurilor când acest lucru este acceptat explicit de tine sau în cazul în care acest lucru este necesar pentru a respecta legea și procedurile judiciare. 


Cum comand?

În cadrul platformei poți comanda online, cu plata ramburs (la livrare), sau prin card bancar produsele pe care le dorești.  

În cazul în care produsul pe care vrei să-l achiziționezi este vândut de o companie parteneră, comanda va fi trimisă automat către aceasta.   

În dreptul fiecărui produs vei găsi informații legate de compania care vinde și livrează produsul respectiv. Astfel economisești timp și bani.  

Pentru a cumpăra produsele dorite trebuie doar să le adaugi în coșul tău de cumpărături folosind butonul Adaugă în coș.

Coșul tău de cumpărături va fi actualizat în permanență și va exista mereu în bara de meniu.  

Acolo poți: 

·   schimba cantitatea fiecărui produs comandat; 

·   vizualiza costul produselor alese; 

·   scoate un produs din coș (apăsând pe butonul roșu „șterge”). 

  

Când dorești să finalizezi comanda, trebuie să intri în coșul tău. În această fereastră vei completa datele personale, adresa de livrare, vei alege modalitatea de plată și de expediere a produselor.  

După completarea tuturor acestor informații, vei primi un e-mail de confirmare a comenzii. Odată completate, aceste date vor rămane înregistrate în contul tău și nu va mai fi necesar să le introduci din nou în cazul unei noi comenzi; cu excepția cazului  în care dorești să le schimbi (exemplu: o altă adresă de livrare). 

 

Pot comanda și prin telefon?

Sigur că se poate. Numărul de telefon la care ne poți contacta este 0746.175.201, de luni până vineri, între orele 09.00-17.00, iar sâmbătă ne poți găsi între orele 10-13.00.

 

Am plasat comanda. Care sunt pașii următori? 

Comenzile sunt preluate și procesate în cel mai scurt timp posibil, fără a se depăși 3 zile lucrătoare de la primirea comenzii. 

Anumite produse, de exemplu produsele din categoria fashion necesită o perioadă mai lungă de timp pentru procesare față de alte categorii.  

Comenzile sunt onorate în ordinea intrării, în limita stocului disponibil. Deși disponibilitatea fiecărui produs este verificată și actualizată zilnic, există totuși posibilitatea comandării unui produs care nu se mai află în stoc. În acest caz, în momentul preluării comenzii, vei fi contactat telefonic sau prin e-mail pentru a confirma anularea, livrarea parțială a comenzii sau înlocuirea produsului care nu mai este în stoc. În situații speciale (perioade de vârf, vacanțe etc.) pot apărea întârzieri în operațiunile de prelucrare și livrare a comenzilor. Comenzile nu sunt procesate în weekenduri și în perioada sărbătorilor legale.

 

Există o valoare minimă a comenzilor? 

Nu există o valoare minimă a comenzilor, însă magazinul nostru își rezervă dreptul de a refuza comenzile ale căror informații sunt incomplete.

  

Care este mărimea mea  pentru articolele de fashion? 

Pe pagina de produs, vei găsi un tabel care te va ajuta să alegi corect mărimea articolului dorit.  

 

Ce se întâmplă dacă prețul afișat este diferit de prețul real?

Prețurile produselor de pe site-ul nostru sunt exprimate în lei, includ TVA și sunt supuse posibilelor erori umane de introducere. Dacă ai comandat un produs al cărui preț a fost afișat eronat, vei fi contactat prin e-mail sau telefon pentru a valida comanda.

 

Cum plătesc și cum se face livrarea?

Ai la dispoziție următoarele modalități de plată:

 ·  poți plăti în numerar/ramburs, la livrarea coletului, sau online prin card bancar. 

Înainte de expedierea comenzii în coșul de cumpărături vei găsi afișată valoarea exactă a cheltuielilor de transport;


Care sunt modalitățile de livrare?

 

Livrarea se va face prin curierat rapid. Coletul va ajunge la adresa menționată în comandă și va fi înmânat personal destinatarului de către curier.

Pe colet vor fi trecute datele tale de contact, necesare în cazul în care curierul nu poate ajunge ușor la destinația menționată. Este așadar important să ne comunici, în formularul de comandă, un număr de telefon la care curierul să te poată contacta în caz de necesitate.

Produsele cu livrare din stocul furnizorilor cu care colaborăm se expediază într-un interval mai mare.

De asemenea, în urma finalizării comenzii se va trimite un mesaj de confirmare pe adresa de e-mail indicată.


Care sunt taxele de livrare?

Valorile afișate includ tva. Taxa de livrare se va adăuga la valoarea comenzii, astfel încât prețul achitat pentru a intra în posesia pachetului va reprezenta costul comenzii, plus taxele de livrare.

*Tarifele includ și taxa de ramburs

 

Produse Noi